Kyllä, tänäänkin on ns. "vapaapäivä". Heräsin joskus lähempänä puoltapäivää ja en ole oikeastaan tehnyt paljon mitään koko päivänä. Niin no, suihkussa kävin ja sellaista normaalia. Ja koska äitee oli vienyt suklaat mennessänsä Talolle, piti mun tietenkin alkaa väsäämään itse itselleni. Tuloksena äklömakeaa mössöä, josta 90 % on jääkaapissa odottamassa uutta makeanhimoa. Voi kestää aika pitkään, tämä toi nimittäin jäätelöä tullessaan...

Päätin laittautua ihan muuten vain. Ei tarvinnut lähteä minnekään ja huolehtia naamasta, vaan sai pistää kivat vaatteet, vähän kajalia ja hajuvettä. Olen tässä jo muutaman tunnin sipsutellut rakkailla korkokengilläni ja ihastellut sitä tosiseikkaa, että mulla on ihan nätit sääret, jos vain viitsii katsoa vähän tarkemmin.

On taas vähän väsynyt olo, tekis melkein mieli ottaa päiväunet. Toisaalta NCIS alkaa vajaan kahden tunnin päästä, että turha tässä on mihinkään mennä. Niin, kirje tuli ja jälleen uusi päivämäärä, tällä kertaa nuoremmalle rouvashenkilölle. Ensi kuulle, vieläpä *ihmetys* Käsittääkseni näiden juttujen piti odottaa syksyyn. No, en kai valita. Pääsee puhumaan taas.

Kyllä, aivot ei taas toimi. Kuin ne olisi valettu sementtiin... Paha juttu tämä. Myöhemmin sitten joskus.

Soiva biisi: Radio Rockin tarjonta

Osuvia sanoja: "No jos meillä on kalastus, linnustus ja oksastus, niin sit mä olen kepittäjä.... Eiku.." - Kyllä, keräilen erinäisiä kepukoita kävelykepiksi ja sellaista. Joten kyllähän se on sitten kepittämistä. Not.